به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا منطقه لرستان، محمدرضا ملکشاهی راد روز یکشنبه(۲۰ آبان) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مردم توقع دارند اگر تغییری در استان ایجاد می شود خروجی این شورا باشد. وی با یادآوری مصوبه ملحق شدن ۴۰ هکتار به شهرستان چگنی گفته بود: متاسفانه تاحالا اتفاق […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا منطقه لرستان، محمدرضا ملکشاهی راد روز یکشنبه(۲۰ آبان) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مردم توقع دارند اگر تغییری در استان ایجاد می شود خروجی این شورا باشد.

وی با یادآوری مصوبه ملحق شدن ۴۰ هکتار به شهرستان چگنی گفته بود: متاسفانه تاحالا اتفاق خاصی نیفتاده و تحلیلی درباره اجرای مصوبات این شورا وجود ندارد.

ملکشاهی راد با بیان این که خیلی از حضار جلسه نمی دانند چه کسانی مالک رای در شورا می باشند، اضافه کرد: باید این اشخاص مشخص گردند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی جمعیت لرستان را قریب یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر اعلام نمود و اظهار کرد: این جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار خانوار می باشند که تقریبا به همین میزان بیکار در استان وجود دارد.

وی تصریح نمود: باید ارزیابی کرد که چقدر سرمایه گذاری احتیاج هست تا بتوان در استان تغییری ایجاد نمود.

ملکشاهی راد با بیان این که یک میلیون و ۳۳ هزار شغل در بافت های کهنه کشور ایجاد می شود، اظهار کرد: مدیرکل تعاون استان بگوید قسمت ما چقدر بوده و تا کنون چقدر شغل ایجاد شده هست.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی به بند(ه) تبصره ۹ نیز اشاره نمود و اضافه کرد: تجمیع اعتبارات پژوهشی خلاف قانون هست.

وی تصریح نمود: همه نماینده های استان اعتقاد داریم رخدادی در حوزه اشتغال استان نیفتاده هست.

ملکشاهی راد متولی پژوهش را دانشگاه دانست و دنبال کرد: آمیختگی دانشگاهیان با کارشناسان انجام شود تا با تعیین سوژه ای خاص، پژوهش لازم انجام شود.

انتهای پیام