سرپرست تیم هندبال پرسپولیس بهبهان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دنبال حضور شایسته در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران هستیم، اظهار کرد: تمرینات تیم از فردا با تست گیری از نفرات خوزستانی آغاز می‌شود و سپس بازیکنانی که با آنها به مذاکره پرداختم نیز به تمرینات تیم اضافه می‌شوند. غلام عباس […]

سرپرست تیم هندبال پرسپولیس بهبهان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دنبال حضور شایسته در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران هستیم، اظهار کرد: تمرینات تیم از فردا با تست گیری از نفرات خوزستانی آغاز می‌شود و سپس بازیکنانی که با آنها به مذاکره پرداختم نیز به تمرینات تیم اضافه می‌شوند.

غلام عباس اسماعیلی با اشاره به اینکه مشکلات مالی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان همچنان باقی‌مانده است، افزود: با چند ملی‌پوش به مذاکره کردیم که مبالغ موردنظرشان را در زمان مناسبت پرداخت نشود اما آنها از حضور در بهبهان خودداری خواهند کرد.

وی به قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: همه تیم‌هایی که همراه با تیم پرسپولیس بهبهان در گروه نخست هستند، سابقه حضور بسیاری را در مسابقات دارند و حتی با کسب عناوین برتر به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردند که این کار ما را دشوارتر خواهد کرد.

سرپرست تیم هندبال پرسپولیس بهبهان در پایان نسبت به برطرف شدن مشکلات مالی این تیم ابراز امیدواری کرد و افزود: امید می‌رود همه مسئولانی که قول پیگیری مشکلات تیم را دادند، به وعده‌های خود عمل کنند تا ما با انگیزه بهتری در مسابقات شرکت کنیم.

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال آقایان کشور از بیست و هشتم شهریورماه امسال آغاز می‌شود که تیم پرسپولیس بهبهان در گروه نخست با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، زاگرس اسلام آباد غرب، ستارگان دشتستان، پاس ناجا قم و نیروی زمینی شهید عاملی کازرون هم‌گروه شده است.

همچنین این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم در دو گروه برگزار می‌شود.