ویدیوکلوب‌های اینترنتی که به عنوان آلترناتیو اکران سینما معرفی می‌شدند و تصور می‌شد می‌تواند اقتصاد سینما را نجات دهند، در اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی یک تجربه شکست خورده را رقم زدند؛ آمارهایی که تهیه کنندگان را با شوک همراه کرد و در عین حال دیگر صاحبان فیلم‌های سینمایی را در انتخاب اکران آنلاین به عنوان […]

تجربه شکست خورده آلترناتیو اکران فیلم‌های سینماییویدیوکلوب‌های اینترنتی که به عنوان آلترناتیو اکران سینما معرفی می‌شدند و تصور می‌شد می‌تواند اقتصاد سینما را نجات دهند، در اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی یک تجربه شکست خورده را رقم زدند؛ آمارهایی که تهیه کنندگان را با شوک همراه کرد و در عین حال دیگر صاحبان فیلم‌های سینمایی را در انتخاب اکران آنلاین به عنوان جایگزین اکران عمومی، به عنوان آخرین راه بسیار محتاط نموده است.

به گزارش خبرنما به نقل از «تابناک»؛ فروش چند فیلم روی هم به ۱٫۸ میلیارد نرسیده و با توجه به اینکه به محض انتشار نسخه در VODها برخلاف سالن های سینما، نسخه قاچاق در فضای مجازی پخش می شود، امکان اکران این فیلم ها هم نیست و خسارت سنگینی به شماری از تهیه کننده ها وارد شده که مشوق های این طرح پوشش نمی دهد.