به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی برنا ؛ چندی پیش اعلام شد که اطلاعات شخصی کاربران تاکسی های اینترنتی مورد سو استفاده قرار می گیرد . رئیس هیئت مدیره  تاکسی اینترنتی اسنپ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا در خصوص این ادعاها و راهکارهای در حال انجام چنین گفت که در ادامه […]

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی برنا ؛ چندی پیش اعلام شد که اطلاعات شخصی کاربران تاکسی های اینترنتی مورد سو استفاده قرار می گیرد . رئیس هیئت مدیره  تاکسی اینترنتی اسنپ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا در خصوص این ادعاها و راهکارهای در حال انجام چنین گفت که در ادامه می خوانید:

مشکلات مسافران با رانندگان و سیستم تاکسی اینترنتی اسنپ

ژوبین علاقبند- رئیس هیئت مدیره شرکت تاکسیرانی اینترنتی اسنپ در پاسخ به ادعا مطرح شده در خصوص سو استفاده از اطلاعات شخصی کاربران این تاکسی اینترنتی چنین بیان داشت : جزئیات چگونگی حفظ امنیت اطلاعات و هویت کاربران اسنپ موضوعی محرمانه است که تیم امنیت اطلاعات از توضیح دقیق آن معذور است. اما به طور کلی تیم امنیت اطلاعات اسنپ همواره تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با استفاده از انواع راهکارهای امنیتی بتواند اطلاعات مخاطبان و حریم خصوصی آن‌ها را حفظ کند. رصد ۲۴ساعته، شناسایی تهدیدات مختلف و استفاده از استانداردهای گوناگون در مسیر امن‌سازی سیستم‌ها باعث می‌شود ریسک‌های احتمالی تا حد امکان کاهش پیدا کنند. در دنیای مجازی، روزانه هزاران تهدید جدیدمتوجه سازمان‌هاست و شرکت‌های مجرب به طور مستمر به سرمایه‌گذاری در تکنولوژی به منظور مقابله با این تهدیدات ادامه می‌دهند؛  اسنپ هم سفر خود را در این مسیر ادامه خواهد داد.

علاقبند در مورد اینکه گاها مزاحمت هایی از جانب راننده برای کاربر یا عکس این قضیه ایجاد میشود، چه برنامه ای برای کاهش این مزاحمت ها وجود دارد گفت :کاربران با استفاده از خدمات اسنپ متعهد می‌شوند پس از اتمام سفر، از هیچ بخشی از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از این اپلیکیشن مشاهده کرده‌اند استفاده نکنند. با این حال برای پیشگیری از سوءاستفاده‌‌های احتمالی و عدم سواستفاده از شماره تلفن همراه، امکان «تماس امن» را به صورت آزمایشی در شهرهای یزد، اراک، اصفهان، مشهد، قزوین، قم، شیراز و زنجان فعال کردیم. با استفاده از این قابلیت کاربر راننده و مسافر در حین سفر می‌توانند از طریق یک شماره‌ سوم با یکدیگر تماس برقرار کنند. به صورت کلی،در صورت ایجاد مزاحمت از سوی هر یک طرفین (مسافر و راننده)، اسنپ با تمام امکانات خود (از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجی‌گری) تمامی تلاش را درجهت حفظ رضایت کاربرانش و رفع اختلافات ایجاد شده به کار می‌گیرد.

درخواست رانندگان از مدیران اسنپ

رئیس هیئت مدیره تاکسی اینترنتی اسنپ در خصوص گلایه ای که رانندگان این شرکت حمل و نقل در خصوص وضعیت  بیمه رانندگان از سوی این شرکت داشتند چنین توضیح داد :اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی با سازمان تامین اجتماعی در خصوص بیمه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و صدور یک مصوبه در این رابطه توافق کرده‌اند تا به این ترتیب افرادی مثل کاربران راننده سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل بتوانند اقدام به دریافت بیمه خویش‌فرماکنند. متاسفانه با وجود نهایی شدن این توافق،به دلیل تغییر مسئولین تامین اجتماعی تاکنون اجرایی نشده است.

تحولات پیش رو اسنپ

ژوبین علاقبند در پایان در خصوص تغییراتی که در سال ۹۸ در روند کار اسنپ شکل خواهد گرفت و استفاده از چه تکنولوژی هایی به اسنپ اضافه خواهد شد گفت : یکی از برنامه‌های آتی اسنپ، تجمیع خدمات مجموعه اسنپ در یک اپلیکیشن واحد است تا کاربران بتوانند نیازهای اصلی روزمره‌شان را به صورت یکجا برآورده کنند.