حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی امروز در شورای سیاست‌گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رأس فعالیت‌های مهدویت و حیطه امام زمان(عج) است.  وی ادامه داد: کل سیاست‌های مهدویت و کار برای امام زمان(عج) توسط این شورا و جلسه مصوب می‌شود.  هاشمی با اشاره به اینکه برگزاری دوره مربی‌گری مهدویت در […]

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی امروز در شورای سیاست‌گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رأس فعالیت‌های مهدویت و حیطه امام زمان(عج) است.

 وی ادامه داد: کل سیاست‌های مهدویت و کار برای امام زمان(عج) توسط این شورا و جلسه مصوب می‌شود.

 هاشمی با اشاره به اینکه برگزاری دوره مربی‌گری مهدویت در استان یکی از مصوبات جلسه قبل بوده، عنوان کرد: استان مربی بومی در حوزه مهدویت نداریم به همین منظور مصوب شد دو دوره تربیت مربی برگزار شود.

مدیر بنیاد مهدویت لرستان با اشاره به برگزاری دوره ۴۰ ساعته رشد ویژه اساتید دانشگاه‌ها، عنوان کرد: همچنین دوره مهدویت با حضور حدود ۲۰۰ نفر منتخب از سراسر استان در ۱۲ جلسه هشت‌ساعته با حضور اساتید از قم و تهران برگزار می‌شود که اولین جلسه این دوره روز جمعه برگزار خواهد شد.

 وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت تعلیم و تربیت سپاه ۷ مسجد برای خواهران و ۸ مسجد برای برادران مشخص شده که جلسات مهدویت برای خانواده‌ها با حضور استاد نورالحسینی برگزار شود همچنین از آموزش‌وپرورش درخواست داریم که ۱۲ مدرسه جهت برگزاری گفتمان‌های مهدویت به ما معرفی کنند.

هاشمی با اشاره برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی در سطح استان عنوان کرد: در نظر داریم اعتکاف مهدوی را برگزار کنیم به‌طوری‌که هر مسجد ۳۱۳ نفر معتکف داشته باشند.

انتهای پیام